Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35131
Title: | Проект реконструкції міської геодезичної мережі в умовах м. Покровськ |
Other Titles: | Reconstruction project of the city geodetic network in conditions of Pokrovsk |
Authors: | Карасьова, Євгенія Олександрівна |
Keywords: | реконструкція міської геодезичної мережі система координат УСК-2000 каркасна мережа супутникове позиціонування геодезичний пункт |
Issue Date: | Dec-2021 |
Publisher: | Покровськ: ДонНТУ |
Citation: | Карасьова Є.О. Проект реконструкції міської геодезичної мережі в умовах м. Покровськ : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 193 Геодезія та землеустрій / Євгенія Карасьова. – Покровськ : ДонНТУ, 2021. – 105 с. |
Abstract: | У даній роботі показана важливість реконструкції міських геодезичних мереж та очікувані результати її проведення, серед яких підвищення точності геодезичних робіт, скорочення термінів їх виконання, зниження вартості та впровадження сучасних технологій з картографування, кадастрового знімання, моніторингу навколишнього середовища та ін. Розглянуто принципи створення української системи координат УСК- 2000, її склад, переваги у порівнянні зі старими системами, зв'язок з глобальними системами координат та умови переходу з однієї системи координат до іншої. Приведено приклади формування місцевих (міських та обласних) систем координат, пов’язаних з УСК-2000. Надано загальні відомості про міські геодезичні мережі, загальні правила та методику виконання робіт з їх реконструкції. Виконано аналіз стану існуючої геодезичної мережі міста Покровська та приведено рекомендації щодо її реконструкції. |
URI: | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35131 |
Appears in Collections: | ОС "Магістр" Гірничого факультету |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021_М_ГКЗм-20_Карасьова_Є.О..pdf | 9,79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.