Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34785
Title: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ: «ТЕОРІЯ ЕЛЕКТРО-ЗВ'ЯЗКУ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ ВСІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР»
Authors: Жуковська, Дар'я Олександрівна
Теличко, Ганна Олександрівна
Keywords: сигнал
частота
канал звʼязку
SYSTEM VIEW
спектр
кореляція
фільтр
модуляція
ФАПЧ
когерентність
Issue Date: 2023
Publisher: Луцьк : ДонНТУ
Citation: Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Теорія електрозв'язку» (для студентів денної та заочної форм навчання всіх спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр») / уклад. Д.О. Жуковська, Г.О. Теличко. – Луцьк : ДонНТУ, 2023. – 51 с.
Abstract: Методичні вказівки складені відповідно до робочих програм, розроблених для навчальних планів підготовки інженера в технічних галузях. Розглядаються сучасні методи частотного аналізу полігармонійних сигналів цифровими засобами, принципи побудови систем зв'язку із частотним та часовим поділом каналів, аналіз вузькосмугових сигналів, їх властивостей, отримання та застосування у системах зв'язку, методи перетворення детермінованих та випадкових сигналів під час проходження їх через лінійні та безінерційні нелінійні ланки каналів зв'язку, дослідження властивостей та характеристик системи ФАПЧ, процесів перетворення сигналів у дискретних каналах зв'язку, реалізованих з урахуванням безперервного ЧМ каналу. Дисципліна покликана навчити студентів застосуванню сучасних методів та засобів отримання, передавання, обробки та зберігання інформації. Методичні вказівки націлені на виконання навчально-дослідних робіт студентів під час лабораторного практикуму.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34785
Appears in Collections:Навчально-методичні розробки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МВ_ЛР_Теорія електро-зв'язку.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.