Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34623
Title: Принципи розвитку педагогічної творчості учителя початкових класів
Authors: Нємцев, Едуард Миколайович
Нємцева, Наталія Сергіївна
Keywords: педагогічна творчість
принципи розвитку
саморозвиток особистості
досвід
творчий потенціал
педагогічний процес
саморозвиток
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Державний університет «Одеська політехніка»
Citation: 1. Библер В.С. Диалог культур: философия, психология, педагогика//Газ. «Первое сентября»,1998 – 186с. 2. Педагогическое образование для ХХI века. – М., 1994. – 186с.
Series/Report no.: АКТУАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ;17-a
Abstract: У статті розглядається актуальне питання розвитку педагогічної творчості майбутніх вчителів початкових класів в умовах боротьби за суверенітет та державну цілісність України. Визначається, що ключовими елементами розвитку цієї творчості є принципи, які впливають на педагогічний процес та забезпечують кінцевий результат. Розглядаються основні принципи творчого саморозвитку особистості, включаючи гармонійний розвиток, проблемність, рефлексію та інші. Обговорюється важливість самовизначення майбутніх вчителів і їхнього внутрішнього творчого потенціалу. Звертається увага на значення обміну педагогічним досвідом між вчителями і студентами для подальшого розвитку педагогічної творчості. Увага акцентується на тому, що творчість вчителя є ключовим елементом виховання та навчання молодого покоління та повинна сприяти їхньому саморозвитку та навчанню. Підкреслюється, що педагогічний процес вимагає постійного творчого пошуку та співпраці між вчителем і учнями для досягнення успішних результатів.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34623
ISSN: 2409-1359
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри Електричної інженерії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Niemtseva_Niemtsev_article.pdf295,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.