Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33522
Title: | Розробка системи регулювання ковзання чотирьох-приводного електромобіля |
Authors: | Бензарь, Антон Єгорович |
Keywords: | двигун керування електромобіль ковзання модель контролер СИСТЕМА система |
Issue Date: | Dec-2021 |
Publisher: | Покровськ: ДонНТУ |
Citation: | Бензарь, А.Є. Розробка системи регулювання ковзання чотирьох-приводного електромобіля : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 141 Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка / Бензарь Антон Єгорович. – Покровськ: ДонНТУ, 2021. – 106 с. |
Abstract: | Актуальність теми. Аналіз розвитку світового автомобільного ринку показує, що сьогодні електромобілі стають серйозною альтернативою споживачам у прийнятті рішення при купівлі нових автомобілів. Експертне співтовариство єдине на думці, що електричні технології стають домінуючим фактором, що забезпечує покращення експлуатаційної ефективності транспортних засобів. При цьому ключові аспекти змін у контексті розвитку автомобілів є напрямками, що несуть серйозні зміни для традиційної автомобільної промисловості, її конструкторської та технологічної бази. Однак існує низка невирішених теоретичних і практичних проблем, які не дозволяють в даний час електромобілям конкурувати здебільшого з автомобілями, оснащеними традиційною силовою установкою. Важливе значення, для успішною впровадження електромобілів та автомобілів, набуває взаємозв'язок між наборами проектних технологій та комплексів забезпечення експлуатаційної ефективності, що базуються на показниках якості та надійності. Вирішення цих організаційно-економічних проблем неможливе без вирішення технічних завдань, пов'язаних з ефективним накопиченням електричної енергії, удосконаленням енергоефективності приводу коліс. Специфіка проектування та виробництва електромобілів має на увазі необхідність розробки нового комплексу інструментів, що забезпечує необхідний рівень експлуатаційної ефективності. Мета - створення системи науково-практичних інструментів та засобів, спрямованих на підвищення експлуатаційної ефективності електромобіля. Відповідно до поставленої мети, вирішуються основні завдання: 1. Аналіз основних проблем та визначення тенденцій проектно-технологічного розвитку електромобілів з урахуванням питань підвищення експлуатаційних характеристик. 2. Формування комплексу математичних моделей: - забезпечують систематизацію, в рамках єдиного комплексу, рівнянь руху, тягового та енергетичного балансів фаз циклічного руху електромобілів у міському режимі; - визначальних процесів у бортових електросилових накопичувачах енергії для електромобілів, з використанням імітаційних та математичних структур для підвищення ефективності вирішення завдань пов'язаних з вибором та оптимальним використанням тягових акумуляторних батарей. 3. Імітаційне моделювання електронних систем управління режимами руху електромобілів з метою забезпечення експлуатаційної ефективності транспортного засобу. 4 Розробка системи аналітичних інструментів та засобів моніторингу, прогнозування та забезпечення надійності комплексу електрообладнання, в рамках концепції підвищення експлуатаційних характеристик електромобілів. Об 'єкт дослідження - комплекс електрообладнання електромобілів. Предмет дослідження - моделювання роботи системи регулювання ковзання при прискоренні та гальмуванні електромобіля на поверхнях з різним коефіцієнтом ковзання. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33522 |
Appears in Collections: | ОС "Магістр" МЕХТ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021_М_ЕЛКм20_Бензарь_АЄ.pdf | 2,92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.