Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33219
Title: Greenmarketing: distribution, sales, service
Other Titles: ЗЕЛЕНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗПОДІЛ, ПРОДАЖ, ПОСЛУГИ
Authors: Popova, O.Yu.
Попова, Ольга Юріївна
Keywords: екологічний маркетинг
екологічне виробництво
мотиви споживання
комплекс екологічного маркетингу
технології зеленого маркетингу
Issue Date: Sep-2021
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Popova, O.Yu. Greenmarketing: distribution, sales, service / O.Yu. Popova // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2020. – Серія : Економічна. - № 1(22). – С. 90-96. – Бібліогр.: 18 назв. – англ.
Series/Report no.: Економічна;
Abstract: Основною науковою метою даної роботи є обґрунтування теоретичних основ використання зелених маркетингових технологій у процесах розподілу, збуту та обслуговування відповідно до еволюції моделей сталого розвитку економічних відносин на мікро- та макрорівні з точки зору проявів та наслідків глобалізації, пандемій, економічних криз та політичної нестабільності. Акцент робиться на посиленні ролі концепції сталого розвитку економічних відносин на мікро- та макрорівні управління з точки зору проявів та наслідків глобалізації, пандемій, економічних криз та політичної нестабільності світової економіки. Зазначається, що світовий економічний простір характеризується посиленням конкуренції за виробництво та споживання. Показано, що рішення про впровадження зелених маркетингових технологій у процеси виробництва, реалізації та обслуговування повинні прийматися на основі аналізу мотивації виробників та споживачів, оцінки екологічної та економічної ефективності стимулювання переходу до сталого розвитку на усіх рівнів виробництва та споживання. екологічність товарів та послуг із технологічними можливостями виробництва, прогнозованими виробничими витратами та очікуваними результатами від використання зелених маркетингових технологій на ринку. Обґрунтовано, що логікою домінуючих трансформацій світового соціально-економічного простору до умов сталого розвитку є поширення зелених маркетингових технологій. Відповідно до концепції зеленого маркетингу ці технології слід планувати та впроваджувати з урахуванням екологічних потреб та вимог ринку та базуватися на принципах відновлення, збереження та поліпшення довкілля, природних ресурсів та оптимального утворення та використання відходів. Акцент робиться на тому, що ефективність зелених маркетингових технологій значною мірою зумовлена станом її чотирьох взаємопов’язаних комплексів: виробництва, продажу, обслуговування та споживання, які утворюють єдину екосистему. Таким чином, зміна параметрів функціонування будь-якого із зазначених комплексів в процесі реалізації зеленої маркетингової політики, безумовно, вплине як на стан приватного споживання (мікрорівень), так і на загальний результат національного добробуту (макрорівень). Доведено, що існує мутуалізм - ситуація, в якій ефективність взаємодії важлива як для приватного (особистого), так і для спільного (на рівні суспільства) результату. Показано, що зелені маркетингові технології надають виробникам додаткові економічні вигоди та допомагають взаємодіяти зі споживачами на основі їх оцінки не власної, а суспільної вигоди. Доцільність впровадження та розповсюдження на всіх рівнях управління на мікро- та макрорівні управління з точки зору коеволюційного розвитку його чотирьох взаємопов’язаних комплексів: науково-освітньої, соціально-культурної, промислової, економічної та державної політики. Результати дослідження становлять наукову та практичну основу для проведення різних аналітичних та прогнозних досліджень з точки зору обґрунтування оптимальних напрямків використання технологій зеленого маркетингу в процесах, розподілі, збуті, сервісному обслуговуванні.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33219
ISSN: 1680-0044
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попова О.Ю..pdf965,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.