Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33217
Назва: Маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: MARKETING COMMUNICATIONS AS A FACTOR OF INCREASING THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
Автори: Панченко, Ганна Степанівна
Panchenko, Hanna
Ключові слова: конкурентоспроможність
підприємство
ринок
розвиток
маркетингова комунікація
інтеграція
модель
Дата публікації: вер-2021
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Панченко, Г.С. Маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства / Г.С. Панченко // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2020. – Серія : Економічна. - № 1(22). – С. 72-80. – Бібліогр.: 12 назв.
Серія/номер: Економічна;
Короткий огляд (реферат): Визначено, що вітчизняні підприємства сучасності перебувають під постійним конкурентним тиском, що обумовлено зростанням невизначеності та мінливості маркетингового середовища, прискоренням НТП, еволюцією потреб суспільства. Показано, що маркетингові комунікації повинні послабити вплив негативних зовнішніх та внутрішніх впливів на функціонування бізнесу завдяки здатності нарощувати його конкурентні переваги та утримувати їм вигідні позиції в нестабільній економіці. Доведено, що ефективна інтегрована стратегія маркетингової комунікації є потенційно важливою для успіху організації, оскільки вона здатна забезпечити майбутню конкурентну перевагу. Обґрунтовано, що маркетингові комунікації є суттєво необхідними джерелами існування економічної системи взагалі і підприємства зокрема. Визначено, що на сучасному етапі розвитку економічних відносин у світі та в Україні стає популярною концепція інтегрованих маркетингових комунікацій. Надано рекомендацій щодо формування узагальненої моделі інтегрованих маркетингових комунікацій. Показано, що науковий підхід до управління маркетинговими комунікаціями позитивно впливає на розробку і результативність прийнятих рішень, тому варто оцінити ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій. Доведено, що новітня сучасна стратегія управління інтегрованими комунікаціями базується на планових управлінських рішеннях в області оптимізації інтегрованих маркетингових комунікацій, які демонструють імідж та репутаційні досягнення компанії в суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33217
ISSN: 1680-0044
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко Г.С..pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.