Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907
Title: | Методи побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовища |
Authors: | Бишенко, Ю.А. Костюкова, Н.С. Тищенко, Г.В. |
Keywords: | ігрове навчання навчальні відеоігри освітня гра розвиваюча гра brain fitness video game |
Issue Date: | 18-Sep-2017 |
Publisher: | Покровськ; Київ |
Citation: | Бишенко, Ю. А. Методи побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовища / Ю. А. Бишенко, Н. С. Костюкова, Г. В. Тищенко // Матеріали сьомої міжнародної науково-технічної конференції "Моделювання і комп’ютерна графіка" 18-24 вересня 2017 року, м. Покровськ, м. Київ. – Покровськ; Київ,2017. – С. 148-151. – Бібліогр.: 10 назв. |
Abstract: | Ігрове навчання (Educational entertainment) - це форма навчального процесу в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду у всіх його проявах: знаннях, навичках, уміннях, емоційно-оціночної діяльності. В даний час часто називається едьютейнментом (англ. Edutainment), яке означає навчальну розвагу або навчання за допомогою розваги |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DonNTU_SICG_2017_Proceedings_.pdf.pdf | 20,94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.