Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32533
Назва: Дослідження стратегій управління маркетингом на промисловому підприємстві
Автори: Брежнєва, Любов Сергіївна
Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: стратегії, маркетинг, підприємство, середовище, управління
Дата публікації: 2020
Видавництво: м. Чернігів, 2020. С. 33-39
Бібліографічний опис: Матеріали міжнародної наукової конференції «Міждисциплінарні наукові дослідження: особливості та тенденції»
Короткий огляд (реферат): Механізм, на основі якого має базуватися формування системи управління збутовою діяльністю промислового підприємства, пропонується розглядати як сукупність принципів, інструментів, функцій, методів і засобів, спрямованих на скорочення рівня витрат на організацію процесів збутової діяльності та різних послуг (транспортних, складських, маркетингових тощо). На основі аналізу практичних заходів щодо управління маркетинговою діяльністю вугледобувних підприємств з’ясовано, що з урахуванням профіциту попиту на вугілля ефективні маркетингові мережі збуту на основі партнерства між учасниками ринку вугілля України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32533
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
177-678-PB(м.нар.конф)-Мізіна, Брежнєва.pdf4,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.