Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32255
Title: Івент-маркетинг – нові можливості
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: маркетингові комунікації, Інтернет, збут, івент-компанії, івент-маркетинг
Issue Date: May-2020
Publisher: Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ», 2020. С.154-156.
Citation: Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження: Збірка матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (із зарубіжною участю) (м. Покровськ, 12-14 травня 2020 р.).
Abstract: Розвиток ринкових відносин сприяє й розвитку нових для України видів бізнесу, серед яких й івент-бізнес. Поряд з цим актуальності набувають питання технології організації івент-заходів та їх вдосконалення – івент-маркетингу. За допомогою проведення івентів можна не лише просувати товари (послуги) на ринок, а й визначати їх конкурентні переваги, залучати споживачів до активних дій, до переживання емоцій, що потребує включення цієї складової до інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) та емоційно збагачує їх.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32255
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка 2020 (УФЕБ).pdf4,63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.