Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32108
Title: Застосування штучного інтелекту для кластерного аналізу даних
Authors: Бабенко, Євгенія Олександрівна
Keywords: кластерний аналіз
нейронні мережі
Python
штучний інтелект
Issue Date: 15-Jun-2020
Publisher: Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ
Citation: Бабенко Є. О. Застосування штучного інтелекту для кластерного аналізу даних. Розробка моделей кластерізації даних для діагностики стану електрообладнання засобами мови Python, технології Parquet, фреймворку Apache Spark MLlib : випускна кваліфікаційна робота … бакалавр : 121 Інженерія програмного забезпечення / Бабенко Євгенія Олександрівна. – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020. – 84 с.
Series/Report no.: Інженерія програмного забезпечення;
Abstract: Об’єктом дослідження є процеси машинного навчання з застосуванням штучного інтелекту для кластерного аналізу даних. Предмет дослідження є методи кластерного аналізу даних. Мета роботи полягає у розробці, обґрунтуванні та програмній реалізації моделі кластерного аналізу даних для діагностики стану електрообладнання. В ході написання дипломної роботи використані наступні методи: методи наукового узагальнення, системного аналізу й синтезу (при дослідженні існуючих підходів до визначення сутності поняття «кластеризація» і «нейронні мережі»); індукції й дедукції (при дослідженні існуючих в сучасній літературі класифікацій алгоритмів кластерного аналізу та їх систематизації); використання штучного інтелекту для кластерного аналізу (при діагностиці стану електрообладнання та відношення його до конкретного кластеру); порівняльний аналіз показників кластеризації. Практичне значення полягає в автоматизації процесу моніторингу стану електробладнання.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32108
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" КНТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БАБЕНКО_ІПЗ-16.pdf1,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.