Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32016
Назва: Розвиток рекламної політики торгового підприємства
Інші назви: Development of advertising policy of a trading company
Автори: Бережнова, Аліна Денисівна
Ключові слова: реклама
рекламна політика
внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства
управління
ефективність
advertising
advertising policy
internal and external environment of the enterprise
management
efficiency
advertising, advertising policy, internal and external environment of the enterprise, management, efficiency
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Бережнова, А.Д. Розвиток рекламної політики торгового підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Бережнова Аліна Денисівна. – Покровськ: ДонНТУ, 2020.
Серія/номер: 075 «Маркетинг»;
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні аспекти рекламної політики торгового підприємства, зокрема, рекламу як основний елемент просування товарів, сутність рекламної політики підприємства та управління рекламною діяльністю підприємства. Проведено аналіз дослідження рекламної політики ТОВ «Дієса», за результатами якого виявлено шляхи підвищення ефективності роботи підприємства та запропоновано напрями вдосконалення рекламної політики досліджуваного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32016
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26 ВКР Бережнова А.Д. МРКз-16.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.