Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32013
Назва: Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства
Інші назви: Development of marketing strategy of an industrial enterprise
Автори: Губань, Олександр Віталійович
Ключові слова: стратегія
аналіз
показники
маркетингове середовище
strategy
analysis
indicators
marketing environment
маркетинг
marketing
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Губань, О.В. Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Губань Олександр Віталійович. – Покровськ, 2020.
Серія/номер: 075 «Маркетинг»;
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційної роботі розкрито теоретичні основи розробки стратегії маркетингу для промислових підприємств. Проведено аналіз фінансово-економічногого стану та маркетингової діяльності ПрАТ «АКХЗ». Зроблено SWOT-аналіз ПрАТ «АКХЗ». Запропоновано маркетингову стратегію подальшого розвитку підприємства та рекомендації стосовно цінових рішень в рамках обраної маркетингової.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32013
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25 Губань О.В..pdf5,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.