Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31919
Назва: : «Підвищення якості обслуговування клієнтів банківської установи (за матеріалами Покровського відділу АТ КБ «ПриватБанк»)»
Автори: Піскорська, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: фінансова-економічна діяльність
банківська система
якість обслуговування
банківські послуги
клієнтська служба
клієнт
Дата публікації: чер-2020
Бібліографічний опис: Піскорська Т.М. Підвищення якості обслуговування клієнтів банківських установ : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» (спеціалізація «Менеджмент та бізнес-адміністрування») / Т.М. Піскорська. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2020. – 62 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено процеси діяльності банківської установи. Здійснено аналіз фінансово-економічного стану АТ КБ «ПриватБанк» Обґрунтовані пропозиції щодо підвищення якості обслуговування клієнтів банківської установи АТ КБ «ПриватБанк» шляхом залучення нових технологічних методів роботи з клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31919
Розташовується у зібраннях:Бакалаври ННІІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
диплом_Піскорська.pdf739,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.