Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31154
Назва: | Організаційно-правове забезпечення політики ґендерної рівності в органах публічного управління |
Інші назви: | Organizational and legal support of gender equality policy in public administration bodies |
Автори: | Ганич, Ольга Анатоліївна Вакі, Марина Віталіївна |
Ключові слова: | ґендерна рівність дискримінація ґендерний розрив політика ґендерного перерозподілу правова регламентація discrimination |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Право та державне управління: збірник наукових праць / [за ред. О.В. Покатаєвої]. У 2-х томах. – Запоріжжя: КПУ, 2019. – № 3 (36). – Т. 2. – С. 212–218 |
Бібліографічний опис: | Ганич О.А. Організаційно-правове забезпечення політики гендерної рівності в органах публічного управлін-ня / О.А. Ганич, М.В. Вакі // Право та державне управління: збірник наукових праць / [за ред. О.В. Покатаєвої]. У 2-х томах. – Запоріжжя: КПУ, 2019. – № 3 (36). – Т. 2. – С. 212–218 |
Серія/номер: | Право. Публічне управління; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена питанню щодо досягнення в правозастосовній діяльності ґендерної рівності та подолання ґендерної дискримінації в публічному управлінні. Висвітлено національне законодавство, де закріплено правові положення щодо рівності чоловіків та жінок, а також проаналізовані міжнародні акти з ґендерного питання. Досліджено дисбаланс прав та ґендерний розрив в органах публічного управління, а саме наведені статистичні данні щодо процентного співвідношення посадовців жінок та чоловіків в різних ланках влади. Актуальність проблематики ґендерної рівності зумовлюється не тільки тим, що Україна належить до країн, де рівний правовий статус задекларований на законодавчому рівні, але й тим, що спостерігається публічний утиск українського суспільства за ґендерними ознаками. Визначено, що в цілому, чинне законодавство має досить ґрунтовну базу правових зобов’язань і обов’язків щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у процеси України. Проте питання правової регламентації ґендерної рівності в органах державного управління все ще залишається нагальним для вирішення, необхідним є прийняття спеціального закону, який би забезпечував рівні можливості для жінок та чоловіків в публічно-управлінській сфері. Зважаючи на складність вирішення проблеми подолання ґендерного розриву, у статті доводиться необхідність контролю та моніторингу з боку єдиного центрального органу. Обґрунтована пропозиція щодо створення постійно діючого органу – Центру ґендерної рівності, який мусить впроваджувати комплексну політику ґендерного перерозподілу в публічному управлінні та правотворчому процесі на державному й місцевому рівнях. Зроблено висновок, що практичне втілення нормативної бази та механізм її реалізації на рівні державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування дасть змогу забезпечити рівні права і можливості жінок і чоловіків. Наголошено на необхідності запровадження політики ґендерної рівності в органах публічного адміністрування шляхом проведення поступових та плідних заходів, що можуть бути розроблені спільно із громадськими інституціями, які обізнані з ґендерних питань, а також, застосувавши вдалий досвід іноземних держав. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31154 |
ISSN: | УДК 305:35:34](477) DOI https://doi.org/ |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці викладачів кафедри Історії та права |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ганич_Маншиліна_Тези_2018.pdf | 489,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.