Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30829
Title: СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: комунікації, маркетинг, Інтернет, засоби, переваги
Issue Date: Apr-2017
Publisher: Черкаси, Черкаський державний технологічний університет, 2017.- 257 с.
Citation: Сучасні теорія і практика менеджменту та бізнес-адміністрування: Збірник тез наукових робіт учасників всеукраїнської наукової конференції (м. Черкаси, 12-13 квітня 2017 р.).
Abstract: В інтернет-маркетингу використовуються основні засоби комплексу маркетингу, але вони мають тут свої особливості. Між тим застосування цих засобів в інтернеті має ряд переваг. Наприклад, представлення рекламної інформації забезпечує оперативність, повноту, зручність, сортування і швидкий пошук цін і модифікацій товарів за заданими критеріями. До того ж розміщення інформації в інтернеті дешевше і дозволяє представляти більше цінових пропозицій.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30829
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мізіна О.В._Тези.pdf521,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.