Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30539
Title: ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Мирошниченко, Ганна Борисівна
Keywords: інноваційний потенціал
Issue Date: 14-May-2019
Publisher: Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів. Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4 . Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13-14 травня 2019 р., м. Покровськ) / Уклад. Мирошниченко Г.Б. – Покровськ: ДонНТУ, 2019. – 143 с.
Abstract: У сучасному світі інноваційна складова розвитку підприємства є основним джерелом зростання. Світова практика показує, що сталий розвиток виробництва і підтримку його конкурентоспроможності в довгостроковій перспективі залежить від інновацій. Поточне управління інноваційною діяльністю тісно пов'язане з величиною і структурою інноваційного потенціалу підприємства, який є необхідною умовою здійснення інновацій.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30539
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Секция 4 (1).pdf3,3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.