Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30537
Title: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ СУЧАСНОГО БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ
Authors: Мирошниченко, Ганна Борисівна
Турчин, Сергій
Keywords: соціальна відповідальність, бренд-менеджмент
Issue Date: 14-May-2019
Publisher: Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів. Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4 . Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13-14 травня 2019 р., м. Покровськ) / Уклад. Мирошниченко Г.Б. – Покровськ: ДонНТУ, 2019. – 143 с.
Abstract: Сучасний менеджмент передбачає перехід до соціально орієнтованої концепції управління (Total Responsibility Management, TRM), що полягає у збільшенні уваги до вимог різних “зацікавлених сторін”, під впливом яких перебуває комерційна організація, - від питань збереження навколишнього середовища до питань розвитку громадянського суспільства і у регіонах присутності, і в країні, загалом.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30537
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Секция 4 (1).pdf3,3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.