Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30147
Назва: | Розширення стандартного функціоналу базових модулів для відслідковування рухів |
Інші назви: | Extension of the standard functionality of basic modules for motions tracking |
Автори: | Дзюбинський, Олександр Сергійович |
Ключові слова: | Motion Capture Unity, Microsoft Kinect 1 мова C#, JSON |
Дата публікації: | чер-2018 |
Видавництво: | Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Дзюбинський О. С. Розширення стандартного функціоналу базових модулів для відслідковування рухів: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»./ О. С. Дзюбинський: Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2018. |
Серія/номер: | Інженерія програмного забезпечення; |
Короткий огляд (реферат): | Об’єктом дослідження є технологія розпізнавання жестів Motion Capture на основі Microsoft Kinect та інтеграція цієї технології із середовищем розробки ігор Unity. Предметом дослідження є методи і алгоритми захвату жестів на основі базового шаблону технології Kinect Motion Capture, спрямовані на створення програм ігрового характеру із можливим подальшим аналізом даних ігрової сесії користувача. Мета роботи полягає у розробці програмного комплексу для відслідковування рухів на базі технології Microsoft Kinect, спрямованого на розширення стандартного функціоналу в додатках даного типу та у дослідженні залежності швидкості розпізнавання жестів від рівня згладжування даних. Методи досліджень базуються на основних положеннях теорії ігор, математичної статистики, дискретної математики, теорії алгоритмів, теорії обчислювальних систем і комп’ютерної графіки. Наукова новизна полягає у розробці основних концептів згладжувальних режимів, що дозволило програмно керувати плавністю рухів моделі та швидкістю розпізнавання жестів. Практичним результатом є розроблений додаток для роботи із апаратним приладом для відслідковування рухів Microsoft Kinect, який в подальшому може служити основою для створення будь-якого ігрового проекту для даної платформи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30147 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пояснювальна записка_Дзюбинський.pdf | 2,91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.