Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30078
Назва: | Обгрунтування ресурсозберігаючих технологій спорудження гірничих виробок в умовах ДТЕК «Шахтоуправління «Білозерське» |
Автори: | Кобилянський, Олександр Олексійович |
Ключові слова: | паспорти проведення прохідницький комбайн машинний час графік організації підтримання виробок обстеження стійкість деформації кріплення ресурсозбереження породний масив |
Дата публікації: | гру-2018 |
Видавництво: | Покровськ: ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Кобилянський О.О. «Обгрунтування ресурсозберігаючих технологій споруд-ження гірничих виробок в умовах ДТЕК «Шахтоуправління «Білозерське»/ Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 184 «Гірництво» (спеціалізація «Шахтне та підземне будівництво»). – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. |
Серія/номер: | Розробка родовищ корисних копалин; |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано умови проведення та підтримання підготовчих виробок ДТЕК Шахтоуправління Білозерське відповідно до програми розвитку гірничих робіт на 2017-2025 роки. Оцінено на основі обстеження виробок та проектної документації їх поточний стан з огляду на необхідність впровадження інноваційних ресурсозберігаючих технологій. Показано, що відтворення підготовлених до відпрацювання запасів на шахтах часто відстає від графіка, незважаючи на заходи, які вживає інвестор. Це відбувається, зокрема, і з причини повільного оновлення застарілого на більшості шахт парку прохідницької техніки. Стан багатьох виробок незадовільний через переважно слабкі та схильні до здимання бічні породи, наявність великої кількості геологічних порушень, збільшення глибини розробки. Запропоновано варіанти впровадження прохідницьких комбайнів нового технічного рівня з додатковим обладнанням, яке забезпечує, зокрема, механізацію зведення рамного та анкерного кріплення з підвищенням коефіцієнту машинного часу. Анкерні та рамні системи кріплення можливо зробити менш металоємними за рахунок використання низьколегованих марок сталі та арматури підвищеної міцності з меншою вагою без зниження вантажної здатності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30078 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" Гірничого факультету |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018_М_Шм17_Кобилянський_ОО.pdf | 1,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.