Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29981
Назва: | Комп'ютерна гра для відновлення пам'яті та моторики пацієнтів після інсульту на базі конструктора GameMaker та сенсора Kineсt 2 |
Інші назви: | Computer game for restoring memory and motility of patients after a stroke based on GameMaker designer and Kinect 2 sensor. |
Автори: | Шумейко, Антон Костянтинович |
Ключові слова: | конструктор game maker Microsoft Kinect потоки даних Kinect SDK |
Дата публікації: | гру-2018 |
Видавництво: | Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ» |
Бібліографічний опис: | Шумейко А.К. Комп'ютерна гра для відновлення пам'яті та моторики пацієнтів після інсульту на базі конструктора GameMaker та сенсора Kineсt 2: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ А.К. Шумейко. – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. – 122 c. |
Серія/номер: | Інженерія програмного забезпечення; |
Короткий огляд (реферат): | Об'єктом дослідження є процес реабілітації пацієнтів після інсульту за допомогою безконтактного інтерфейсу та комп’ютерних ігор. Предметом дослідження є методи і засоби реабілітації після інсульту за допомогою ігор. Мета і задачі дослідження - дослідити підходи до розробки реабілітаційних ігор з використанням безконтактного сенсорного ігрового контролера Microsoft Kinect для повного або часткового відновлення рухових функцій постінсультних пацієнтів. Вирішені наступні задачі: − проанотовані методи відновлення моторики пацієнтів, які перенесли інсульт; − систематизовані існуючи засоби та методи взаємодії користувача з ігровим додатком; − розроблено бібліотеку підтримки взаємодії Microsoft Kinect з конструктором ігор GameMaker; − створені елементи ігрової механіки для досягнення залученості пацієнтів в реабілітаційно-ігровий процес. Виконані дослідження базуються на методах та технологіях розробки програмного забезпечення для комп’ютерних ігор. Наукова новизна роботи полягає у подальшому розвитку прийомів застосування комп’ютерних ігор для реабілітації пацієнтів, що перенесли інсульт. Практичне значення полягає в розробці експериментальних ігрових додатків, що можуть знайти практичне використання при реабілітації післяінсультних пацієнтів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29981 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шумейко.pdf | 2,84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.