Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29956
Назва: | Побудова ігрового процесу на базі методів машинного навчання і інтелекту |
Інші назви: | Building of gameplay based on machine learning methods and intelligence |
Автори: | Кривенко, Олександр Миколайович |
Ключові слова: | Unity нейронні мережі генетичні алгоритми машинний інтелект |
Дата публікації: | гру-2018 |
Видавництво: | Покровськ; ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Кривенко О. М. Побудова ігрового процесу на базі методів машинного навчання і інтелекту: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ О.М. Кривенко. – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018.- 119 с. |
Серія/номер: | Інженерія програмного забезпечення; |
Короткий огляд (реферат): | Об’єктом дослідження є процеси створення і навчання ігрових агентів на основі еволюційних підходів штучного інтелекту. Предметом дослідження є формальні і програмні моделі ігрових агентів. Мета роботи полягає у розробці і обґрунтуванні формальної моделі ігрового агента, заснованої на методах машинного навчання та інтелекту, програмної реалізації ігрового процесу з застосуванням нейронних мереж та еволюційних методів оптимізації при множинних генераціях популяцій ігрових агентів. Було застосовано методи дослідження пов’язані з машинним навчанням, штучним інтелектом, математичним моделюванням, теорією обчислювальних процесів, теорією ігор, а при створенні системи моделювання було використано засоби конструювання, моделювання та тестування програмного забезпечення, комп’ютерної графіки та генетичних алгоритмів. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що: запропоновано удосконалену формальну модель агента ігрового автомобіля, засновану на методах машинного навчання і інтелекту; вперше запропоновано використання модифікованої функції безпечної мутації для навчання агента гоночного автомобіля. Практичне значення. Отримані в дипломній роботі результати можуть бути використані при розробці відеоігор, побудованих на базі штучного інтелекту ігрових агентів, що гуртуються на методах машинного навчання (штучних нейронних мереж і генетичного алгоритму), а також в рамках інших наукових досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29956 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kryvenko_Qualifying_Work.pdf | 5,39 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.