Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29634
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах (за матеріалами публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк»)
Other Titles: Management of marketing activity of the enterprise in the current conditions (on the materials of the public joint-stock company «Commercial bank Pryvatbank»)
Authors: Шелудько, Юлія Юріївна
Keywords: маркетинг
управління маркетингом
маркетингова стратегія
ринок
потреби споживачів
Issue Date: Jun-2018
Publisher: Покровськ: ІІ ДВНЗ ДонНТУ
Citation: Шелудько Ю. Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах (за матеріалами публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк») / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» (освітня програма «Менеджмент організацій і адміністрування»).-ІІ ДВНЗ Дон НТУ, Покровськ, 2018.
Series/Report no.: Менеджмент організацій і адміністрування;
Abstract: В магістерській роботі встановлено основи маркетингової діяльності банку. Розроблено суть, роль та функції організації маркетингу у нинішніх умовах. Розглянуто організаційно-економічні показники ПАТ КБ «ПриватБанк». Розроблено ефективну систему удосконалення маркетингової діяльності банку.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29634
Appears in Collections:ОС "Магістр" КІІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Шелудько.pdf651,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.