Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29232
Назва: ГІБРІДНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ПОСИЛЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ІГРОВИХ ДОДАТКІВ
Автори: Костюкова, Н.С.
Глинська, К. С.
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Сьогодні використання машинного навчання в ігрових додатках – це досить поширене явище, адже штучний інтелект є невід’ємною частиною більшості сучасних комп’ютерних ігор й потребує постійного вдосконалення. В багатьох аспектах навчання ігрового штучного інтелекту є складнішим процесом, ніж, наприклад, розпізнавання зображень або прогнозування курсу валют. Це пов’язано з тим, що кожен ігровий інтелект є унікальним за характеристиками та способом мислення персонажем, тому не існує єдиного способу його навчання. Окрім того, поведінка такого комп’ютерного гравця має наближатись до інтелекту людини, що робить створення відповідної програми нетривіальною задачею.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29232
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюкова, Глинская.pdfСьогодні використання машинного навчання в ігрових додатках – це досить поширене явище, адже штучний інтелект є невід’ємною частиною більшості сучасних комп’ютерних ігор й потребує постійного вдосконалення. В багатьох аспектах навчання ігрового штучного інтелекту є складнішим процесом, ніж, наприклад, розпізнавання зображень або прогнозування курсу валют. Це пов’язано з тим, що кожен ігровий інтелект є унікальним за характеристиками та способом мислення персонажем, тому не існує єдиного способу його навчання. Окрім того, поведінка такого комп’ютерного гравця має наближатись до інтелекту людини, що робить створення відповідної програми нетривіальною задачею.387,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.