Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28729
Title: ОСОБЛИВОСТІ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ В УМОВАХ КОНВЕРГЕНТНИХ МЕРЕЖ
Authors: Ступак, Г.В.
Keywords: МКЦ
аутсорслінг
схема
еволюція
ЦОВ
медіаконтент
MCC
outsourcing
scheme
evolution
CC
media content
Issue Date: 2015
Publisher: ДонНТУ
Citation: «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Міжрегіон. наук.-практ. конф. молодих вчених, 16-17 листопада 2015 р. / ДВНЗ «ДонНТУ»; відп. ред. А.А. Зорі. – Красноармійськ: ДВНЗ «ДонНТУ», 2015. – 265 с.
Abstract: Contact centers as well as all existing networks are developing dynamically, and not the last role in this process is the change in the types of calls coming into the center and changing ideology and service process. The paper identifies the main trends in the development of the vector in the direction of the CC MCC using modern platforms.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28729
ISBN: 978-966-377-193-9
Appears in Collections:Матеріали І науково-практичного форума 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sb_tak-98-102.pdf450,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.