Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28611
Назва: Методи формування асортиментної політики на промисловому підприємстві
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Нагорна, Ольга Андріївна
Ключові слова: методи, підприємство, асортимент, формування, товари, АВС-аналіз
methods, enterprise, assortment, formation, commodities, ABC- analysis
Дата публікації: 2015
Видавництво: Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Тенденції сучасної науки» 1-14 листопада 2015 року з різних сфер знань.
Бібліографічний опис: С.47-52
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми формування ефективної асортиментної політики, методи формування асортименту, визначено особливості проведення АВС-аналізу при формуванні асортименту й побудовано криву Паретто для умов ПАТ «Ясинівський коксохімічний завод».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28611
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МізінаО.В.,Нагорна О.А. Формування асортиментної політики .pdf424,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.