Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28038
Назва: | АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕГУЛЯТОРА ЗМІННОЇ НАПРУГИ ДЛЯ ВИРІВНЮВАННЯ НАВАНТАЖЕНЬ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ |
Інші назви: | Анализ эффективности использования регулятора переменного напряжения для выравнивания нагрузок электродвигателей. Analysis of the efficiency of using AC voltage regulator to align the motor loads. |
Автори: | В.М. Ставицький, V.M. Stavitskiy |
Ключові слова: | конвеєр conveyor асинхронний двигун induction motor ковзання slip навантаження load регулятор змінної напруги the AC voltage regulator ефективність efficiency параметри обмоток двигуна parameters of motor windings |
Дата публікації: | тра-2015 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск 1 (28). - Красноармійськ, ДонНТУ, 2015. |
Серія/номер: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск 1 (28). - Красноармійськ, ДонНТУ, 2015. - C. 16-23.; |
Короткий огляд (реферат): | Представлено результати аналізу можливості застосування тиристорного пристрою регулювання змінної напруги для вирівнювання навантажень асинхронних двигунів двохдвигунового електропривода конвеєра. Вказано на недосконалість даного способу. Визначений напрямок вирішення задачі. |
Опис: | The object of research is twin-engine asynchronous electric drive of mine conveyor. Scientific and technical problem is providing of load balancing of asynchronous multi-motor drive’s engines. The purpose is the analysis of efficiency and advisability of thyristor AC voltage regulator (apparatus APM1ud) to provide equal load distribution between the motors asynchronous multi-motor drive of mine conveyor. Mathematical modeling methods have been used in the research process. The results of the research have been presented. Using the apparatus APM1ud provides a balance of mechanical load of the drive motors, but does not allows to align the consumption current. It causes the engine to overheat and the limited run time of the drive. The way for solving the problem has been defined. The most appropriate way to limit the static overload of induction motors when working as part of a twin-engine electric drive is to improve the technology of rotor windings. The maximum allowable deviation from the nominal slip of the motor’s certificate values does not exceed ± 10%. Application area of thyristor AC voltage regulator is confined to starting and protective functions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/28038 |
ISSN: | 2075-4272 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1(28) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Npdntu_ota_2015_1_4.pdf | 207,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.