Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27590
Назва: Дослідження кон’юнктури ринку товарів тривалого користування на прикладі ринку холодильників.
Інші назви: Исследование конъюнктуры рынка товаров длительного пользования на примере рынка холодильников.
Автори: Письменний, О.А.
Письменный, А.А.
Pysmenny, A.A.
Ключові слова: кон'юнктура ринку, товари тривалого користування, побутові холодильники, обсяг продажів, структура ринку.
market conjuncture, consumer durables, household refrigerators, sales volume, market structure.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Донецького національного університету
Бібліографічний опис: Вісник Донецького національного університету. Серія В. Економіка і право. - Донецьк: ДонНУ, 2013. – №2. – C.205-210.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено кон'юнктуру ринку товарів тривалого користування на прикладі ринку побутових холодильників України та визначено фактори, що впливають на його розвиток. На основі експертного методу визначено обсяги продажів побутових холодильників у натуральному виразі. Виділено основні етапи трансформації ринку холодильників, починаючи з 1990 р. Проаналізовано динаміку структури ринку холодильників за типами холодильників, за віком та терміном експлуатації. Наведена структура ринку товарів тривалого користування у вартісному виразі. Проаналізована динаміка цін на вітчизняні та імпортні холодильники, на основі якого доведено, що ринок трансформувався шляхом зміну структури споживання у напрямку заміщення дешевих моделей дорожчими холодильниками імпортного виробництва. Зазначені особливості трансформації ринку товарів тривалого користування дозволяють оцінити з одного боку, реальний рівень споживання товарних груп населенням, а з іншого – прогнозувати їх зміну.
Опис: In article the market situation of consumer durables on the example of the market of household refrigerators of Ukraine is researched and the factors influencing its development are determined. On the basis of an expert method sales volumes of household refrigerators are determined. The main stages of transformation of the market of refrigerators, since 1990 are allocated. Dynamics of structure of the market of refrigerators on types of refrigerators, on age and useful lives is analyzed. The structure of a market of consumer durables is given in value term. The price performance on domestic and import refrigerators on the basis of which it is proved is analyzed that the market was transformed by change of structure of consumption in the direction of replacement of cheap models with more expensive refrigerators of import production. The specified features of transformation of a market of consumer durables allow to estimate on the one hand, a real consumption level of commodity groups the population, and with another – to predict its change.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27590
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_2013_2.pdf6,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.