Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27249
Назва: Класифікація методів маркетингових досліджень ціни
Інші назви: Классификация методов маркетинговых исследований цены
Classification of Methods for Marketing Research of Prices
Автори: Окландер, М.А.
Чукурна, О.П.
Oklander, M.A.
Chukurna, O.P.
Ключові слова: цінова політика
методи маркетингових досліджень ціни
прямі методи дослідження ціни
непрямі методи дослідження ціни
pricing
marketing methods of prices research
direct methods of prices research
indirect methods of price research
ценовая политика
методы маркетинговых исследований цены
прямые методы исследования цены
непрямые методы исследования цены
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
Короткий огляд (реферат): Запропонована класифікація методів маркетингових досліджень ціни. Розглянуті переваги та недоліки кожного методу дослідження ціни, який увійшов до класифікації. Розроблено авторський підхід до класифікації методів маркетингових досліджень ціни з їх обґрунтуванням.
Опис: A classification of methods to do marketing research of price is offered. Advantages and shortcomings of each method of prices research included in the classification are discussed. The authors’ approach to classifying the methods of marketing research of the price is devised and justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27249
Розташовується у зібраннях:Випуск 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf429,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.