Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/27141
Назва: Заходи державної політики щодо розвитку національного легкового автомобілебудування
Інші назви: Мероприятия государственной политики по развитию национального легкового автомобилестроения
Measures of Public Policy on National Automobile Motor Industry Development
Автори: Кривоконь, Олександр Григорович
Кривоконь, Александр Григорьевич
Kryvokon, A. G.
Ключові слова: АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ
ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ
ЗАХОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ
СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ
АВТОМОБИЛЕСТРОЕНИЕ
ЛЕГКОВОЙ АВТОМОБИЛЬ
МЕРОПРИЯТИЯ ПО РАЗВИТИЮ НАЦИОНАЛЬНОГО АВТОМОБИЛЕСТРОЕНИЯ
СТИМУЛИРОВАНИЕ ПРОДАЖИ АВТОМОБИЛЕЙ
MOTOR INDUSTRY
AUTOMOBILE
MEASURES ON NATIONAL MOTOR INDUSTRY DEVELOPMENT
STIMULATION OF CARS SALES
Дата публікації: 23-лис-2012
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Кривоконь О. Г. Заходи державної політики щодо розвитку національного легкового автомобілебудування / О. Г. Кривоконь / Вісті автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 1(14). – С. 18-24.
Короткий огляд (реферат): Визначено перелік заходів, які повинні бути реалізовані державою для розвитку національного легкового автомобілебудування, встановлено та проаналізовано основні з них: захист внутрішнього ринку від недобросовісної конкуренції; зміна нормативно-правового та інвестиційного середовища; стимулювання продажу автомобілів вітчизняного виробництва на внутрішньому ринку України.
Опис: The list of measures which must be realized by the state of national automobile motor industry development is defined. The main measures such as protecting of the internal market from the unfair competition; change of statutory and regulatory investment environment; stimulation of the cars sales of domestic production at the internal market are set and analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27141
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№1 (2012-14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривоконь О. Г..pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.