Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25107
Назва: РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: стратегічний аналіз
бенчмаркінг
планування
конкурентоспроможність підприємств
фармацевтична сфера
strategic analysis
benchmarking
planning
competitive companies
pharmaceutical industry
Дата публікації: 2012
Видавництво: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук
Бібліографічний опис: Фролова В.Ю. Роль бенчмаркінгового аналізу у маркетинговому стратегічному плануванні підприємства/В.Ю. Фролова // «Актуальні питання забезпечення стійкого розвитку національного господарства»: матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі, 26-27 жовтня, 2012р.: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського., м.Кременчук. – 2012. – С. 100 – 102.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства.
Опис: Investigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25107
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.