Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23926
Title: | МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО ЗАКЛАДУ |
Other Titles: | Модель профессионально-личностного становления студентов в условиях культурно-образовательной среды высшего учебного технического заведения Model of the professionally-personality becoming of students in the conditions of cultural and educational environment of higher educational technical establishment |
Authors: | НЄМЦЕВА, Н.С. Nemceva, N.S. Немцева, Н.С. |
Keywords: | профессионально-личностное становление будущие инженеры культурно-образовательная среда professionally-personality becoming future engineers cultural and educational environment професійно-особистісне становлення майбутні інженери культурно-освітнє середовище |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Abstract: | У статті на основі аналізу сутності професійно-особистісного становлення майбутніх інженерів визначено методологічні позиції з моделювання процесу професійно- особистісного становлення студентів в умовах культурно-освітнього середовища внз. |
Description: | In the article on the basis of analysis of essence of the professionally-personality becoming of future engineers methodological positions are certain on the design of process of the professionally-personality becoming of students in the conditions of cultural and educational environment of institute of higher. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23926 |
Appears in Collections: | Випуск 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nemcheva.pdf | 147,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.