Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23761
Назва: СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ СЕМЕЙНО-ШКОЛЬНОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ КАК ФАКТОР СОЦИАЛИЗАЦИИ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНИКА
Інші назви: Соціально-педагогічні умови сімейно-шкільної взаємодії як чинник соціалізації молодшого школяра
Socially-pedagogical terms of domestically-school co-operation as factor of socialization of junior schoolboy
Автори: ВЕРТЫЛО, С.В.
Вертило, С. В.
Vertulo, S.V.
Ключові слова: сімейно-шкільна взаємодія
соціалізація
соціальний досвід молодшого школяра
виховне середовище
domestically-school co-operation
socialization
social experience of junior schoolboy
educator environment
семейно-школьное взаимодействие
социализация
социальный опыт младшего школьника
воспитательная среда
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается сущность семейно-школьного взаимодействия, обеспечивающего эффективность формирования социального опыта младшего школьника.
Опис: In the article essence is examined of domestically-school co-operation, providing efficiency of forming of social experience of junior schoolboy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23761
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vertilo.pdf80,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.