Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23734
Title: | ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ТЕХНОЛОГИИ ПРОЕКТНОГО ОБУЧЕНИЯ КАК НОВОГО НАПРАВЛЕНИЯ В ПРЕПОДАВАНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В НЕЯЗЫКОВОМ ВУЗЕ |
Other Titles: | Використання технології проектного навчання як нового напряму у викладанні іноземних мов в немовному ВНЗ The use of technology of project studies as new direction in teaching of foreign languages in unlinguistic institute of higher |
Authors: | МАЛЮТИНА, Т.А. Малютіна, Т. А. Malyutina, Т. А. |
Keywords: | Project project teaching technology of teaching sense of professional purpose foreign languages Проект проектне навчання технологія навчання професійне спрямування іноземні мови проект проектное обучение технология обучения профессиональная направленность иностранные языки |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Abstract: | Эффективная реализация задач Болонского процесса требует использования соответствующих технологий обучения. В статье дана общая характеристика технологий проектного обучения, этапы проектирования, классификация типов проектов, раскрыты особенности использования данной технологии в преподавании иностранных языков в неязыковом вузе. |
Description: | Effective realization of goals of Bologna process requires the application of correspondent teaching techniques. In the article the general characteristic of planned training, and the classification of project types are represented, the peculiarities of application of the given techniques in teaching foreign languages in non-linguistic institute of higher education are disclosed. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23734 |
Appears in Collections: | Випуск 7 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
malutina.pdf | 80,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.