Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23620
Назва: Социально-экономические преобразования потребления в русле институционального анализа
Інші назви: Socio-economic changes in the consumer mainstream institutional analysis
Соціально-економічні перетворення споживання в руслі інституціонального аналізу
Автори: Филоненко, Ю.В.
Filonenko, Y.V.
Філоненко, Ю.В.
Ключові слова: институты
институциональная методология
потребление
потребительское поведение
рациональность
ориентация на среднее мнение
institutions
institutional methodology
consumption
consumer behavior
rationality
focus on the average citizen’s opinion
інститути
інституціональна методологія
споживання
споживча поведінка
раціональність
орієнтація на середню думку
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-1 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
Короткий огляд (реферат): Рассматривается социально-экономический феномен потребительского поведения и потребления в контексте институционального анализа. Автор, применяя методологию институционализма, определяет сущность и специфику потребления российских домохозяйств, и приходит к выводу о том, что в российской экономике институциональный анализ обладает наибольшим методологическим потенциалом, позволяя исследователям обосновать стимулы и мотивы потребления в современном обществе и прогнози-ровать социально-экономические процессы, связанные с развитием «общества потребления».
Опис: We consider the socio-economic phenomenon of consumer behavior and consumption in the context of institutional analysis. The author, using the methodology of institutionalism, determines the nature and specificity of consumption of Russian households, and concludes that for the Russian economy, institutional analysis offers the greatest methodological potential, allowing researchers to justify the incentives and motives of consumption in contemporary society and to predict the socio-economic processes related to the development of "consumer society".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23620
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70.pdf326,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.