Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22750
Title: Влияние электронной коммерции на формирование рынка информационных услуг Украины
Other Titles: Вплив електронної комерції на формування ринку інформаційних послуг України
Authors: Пенькова, И.В.
Пенькова, I.B.
Keywords: рынок услуг
services market
информационные услуги
information service
информационная экономика
information economy
интернет-ресурсы
Internet resources
электронная коммерция
electronic commerce
Issue Date: 2003
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 59 - Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Abstract: Рассматриваются основные тенденции развития и становления рынка информационных услуг Украины. Акцентируется внимание на особенностях информационной экономики государства, предлагаются пути преодоления проблем, возникающих при расширении информационных сетей в торговых и других экономических целях.
Description: The main trends of development and formation of the information services market of Ukraine. Draws attention to the peculiarities of the information economy of the state, the ways of overcoming the problems arising during the expansion of information networks in trade and other economic purposes.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22750
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58-65.pdf6,04 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 58-65.pdf45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.