Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22514
Title: Формирование маркетинговой службы - инновационная компонента стратегии реформирования системы управления промышленным предприятием
Other Titles: Формування маркетингової служби - інноваційний компонент стратегії реформування системи керування промисловим підприємством
Authors: Каланджи, И.А.
Каланджи, І.А.
Keywords: маркетинговая служба
marketing service
система управления
system of management
организационная структура
operational structure
управление предприятием
operation of business
Issue Date: 2004
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 76. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
Abstract: Рассматриваются тенденции поиска оптимальных путей и эффективных преобразований в области развития и совершенствования организационной структуры, при создании маркетинговой службы, в рамках реформирования системы управления промышленным предприятием.
Description: Trends in search of optimal ways and effective reforms in the field of development and improvement of the organizational structure, the creation of a marketing service, within the framework of reforming the system of management of the industrial enterprise.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22514
Appears in Collections:Випуск 76

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
170-176.pdf5,66 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 170-176.pdf50,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.