Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22396
Title: Основные направления стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу"
Other Titles: The strategic directions for developing business at the JV "AvtoZAZ-Daewoo"
Основні напрямки стратегії розвитку бізнесу СП "АвтоЗАЗ-Деу"
Authors: Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Semenov, G.A.
Semenov, A.G.
Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Keywords: рынок легковых автомобилей
market of passenger cars
АвтоЗАЗ-Дэу
AvtoZAZ-Daewoo
стратегии развития бизнеса
business strategy
автомобильный рынок Украины
car market of Ukraine
Issue Date: 2002
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 49 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
Abstract: Рассмотрены концептуальные подходы к развитию стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу" на ближайшую перспективу. Предложено ряд конкретных направлений по завоеванию рынка легковых автомобилей в СНГ, улучшению качества автомобилей и развитию сервисной системы в Украине.
Description: There are considered the conceptual approaches to developing a business strategy at JV "AvtoZAZ-Daewoo" in the near future. There are offered some particular tenors to conquer the NIS automobile market, to improve the vehicles quality and to develop the maintenance system in Ukraine.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22396
Appears in Collections:Випуск 49

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119-125.pdf5,49 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 119-125.pdf30,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.