Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22236
Назва: SOCIAL MARKETING AS AN EFFECTIVE TOOL IN THE GLOBAL RESPONSE TO HIV/AIDS
Автори: Steshenko, P.O/
Ключові слова: принципы маркетинга
marketing principles
финансирование со стороны доноров
Donor funding
Эпидемия ВИЧ / СПИДа
HIV/AIDS epidemic
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 с
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22236
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
steshenko.pdf274,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.