Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22124
Назва: ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ РЕБРЕНДІНГУ
Автори: НІЧВОЛОДОВ, О.К.
Ключові слова: Ребрендінг
Бренд
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены ситуации, при которых необходим процесс ребрендинга, проанализирована целесообразность ребрендинга в различных случаях. Также приведены рекомендации,которые могут повысить эффективность ребрендинга.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22124
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nichvolodov.pdf1,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.