Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21083
Назва: КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ
Автори: Косова, Е.В.
Ключові слова: Банк
Имидж
Маркетинг
Дата публікації: 22-кві-2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 214 с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены сущность и значение корпоративного имиджа и бренда как составляющих маркетинговой политики банка. Исследованы направления формирования корпоративного имиджа коммерческого банка для разных групп общественности. Разработаны принципы и мероприятия по формированию корпоративного имиджа коммерческих банков в условиях кризиса.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21083
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosova.pdf438,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.