Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21046
Назва: Маркетинговое исследование рынка образовательных услуг в стратегии выживания провинциального ВУЗа
Інші назви: Marketing research of the educational services within the survival strategy of a provincial higher school
Маркетингове дослідження ринку освітніх послуг у стратегії виживання провінційного ВУЗа
Автори: Акмаев, А.И.
Белозерцев, В.Н.
Зайцев, С.И.
Akmaev, A.I.
Belozertsev, V.N.
Zaitsev, S.I.
Акмаев, А.І.
Белозврцев, В.Н.
Зайцев, С.І.
Ключові слова: маркетинговое исследование
marketing research
рынок образовательных услуг
educational services market
численность абитуриентов
number of entrants
высшее образование
higher education
Дата публікації: 2002
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 46. – Донецьк, ДонНТУ, 2002. – 226 с.
Короткий огляд (реферат): Изложены опыт и методика анализа информации о рынке образовательных услуг и прогнозирование потоков абитуриентов.
Опис: The experience and methods to analyze the information about the educational services market and the forecast of the entrants flows are stated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21046
Розташовується у зібраннях:Випуск 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101-108.pdf5,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 101-108.pdf75,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.