Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20134
Назва: | IMPLEMENTING COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS |
Інші назви: | Внедрение коммуникативного обучения иностранному языку в высших учебных заведениях Впровадження комунікативного навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах |
Автори: | Paniotova, L. Revina, N. Паниотова, Л. Н. Ревина, Н. В. Паніотова, Л. Н. Ревiна, Н. В. |
Ключові слова: | коммуникативное обучение языку коммуникативная компетентность обучение иностранному языку коммуникативная деятельность комунікативне навчання мови комунікативна компетентність навчання іноземній мові комунікативна діяльність communicative language teaching communicative competence second language teaching communicative activities |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Короткий огляд (реферат): | In recent decades, teachers of second languages in many countries, including Ukraine, have been encouraged to use an approach known as communicative language teaching. This approach advocates the development of communicative competence as a primary goal through the extensive use of the second language as a means of communication during classroom lessons. The authors analyze the essence of communicative language teaching and suggest some ways of incorporating this approach into second language teaching. |
Опис: | В последние десятилетия, во многих странах, в том числе в Украине, преподавателей поощряют к применению подхода, известного как коммуникативное обучение языку. Этот подход предусматривает главной целью развитие коммуникативной компетентности через использование иностранного языка как средства коммуникации во время аудиторных занятий. Авторы анализируют суть коммуникативного обучения иностранному языку и предлагают некоторые пути внедрения этого подхода в процесс изучения иностранного языка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20134 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PANIOTOVA.pdf | 554,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.