Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20074
Назва: | ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ВАЛІДНИХ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ "КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ" ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Інші назви: | Подходы к созданию валидных тестовых заданий по дисциплине "Компьютерные сети" для студентов инженерно-педагогических специальностей Approaches to the Development of Valid Test Items on Discipline "Computer Networks" for Students of Engineering and Teaching Professions |
Автори: | Хоменко, В. Г. Хоменко, В. Г. Khomenko, V. |
Ключові слова: | инженеры-педагоги інженери-педагоги engineers-teachers компьютерные сети тестовые задания знания комп’ютерні мережі тестові завдання знання computer networks test items knowledge |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто підходи до створення тестових завдань з дисципліни "Комп’ютерні мережі" та визначені методи перевірки валідності тестових завдань та методи їх удосконалення. Запропоновані засоби побудови цілісної системи тестових завдань для перевірки рівня засвоєння знань студентів |
Опис: | The article considers the approaches to the creation of test items on discipline "Computer networks" and defined methods of checking the validity of test items and methods for their improvement. We offer a means of building an integrated system of test tasks to test the level of students learning |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20074 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khomenko.pdf | 252,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.