Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20070
Title: ВИКОРИСТАННЯ «AVR-МІКРОЛАБ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
Other Titles: Использование «AVR-микролаб» для подготовки будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля
The use of "AVR-microlab" for training the future engineers-teachers of a computer profile
Authors: Григор'ян, І. В.
Григорьян, И. В.
I. Grigoryan, I.
Keywords: «AVR-микролаб»
«AVR-мікролаб»
AVR-microlab
«Архитектура ЭВМ»
инженер-педагог
компьютерные технологии
специалист компьютерного профиля
«Архітектура ЕОМ»
інженер-педагог
інформаційно-комунікаційні технології
фахівець комп’ютерного профілю
«Architecture of the electronic computing machine (ECM)»
engineer-teacher
computer technologies
the expert of a computer profile
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Abstract: Розглянуто основні аспекти підготовки сучасних інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Визначено особливості вивчення дисципліни «Архітектура ЕОМ». Запропоновано та обґрунтовано доцільність використання багатоцільових програмно-налагоджувальних стендів «AVR-мікролаб» при вивченні дисципліни «Архітектура ЕОМ» для підготовки сучасних інженерів-педагогів комп’ютерного профілю.
Description: The main aspects of preparation of modern engineers-teachers of a computer profile are considered. Features of studying of discipline «Architecture of the electronic computing machine (ECM)» are discussed. The expediency of the use of multi-purpose software-debugging stands «AVRmiсrolab » is offered and proved while studying discipline «Architecture of the ECM» for training of modern engineers-teachers of a computer profile.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20070
Appears in Collections:Випуск 11 (202)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grigoryan.pdf252,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.