Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20068
Назва: КОНЦЕПЦІЇ РЕКУЛЬТУРИЗАЦІЇ ШКОЛИ В СУЧАСНІЙ АМЕРИКАНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ
Інші назви: Концепции рекультуризации школы в современной американской педагогической мысли
The Concepts of Reculturing in Modern American Pedagogical Thought
Автори: Довгополова, Г.Г.
Довгополова, А.Г.
Dovgopolova, G.
Ключові слова: культура школы
school culture
культура школи
изменения культуры школы
рекультуризация
заботливое сообщество
профессиональное учебное сообщество
change of school culture
reculturing
caring community
professional learning community
зміни культури школи
рекультуризація
турботлива громада
професійна навчальна громада
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню основоположних принципів та концептуальних ідей концепцій рекультуризації або зміни культури школи в сучасній педагогічній думці США, що становлять значний науковий інтерес у контексті процесів реформування вітчизняної системи освіти
Опис: The article is devoted to fundamental principles and conceptual ideas of reculturing or school culture change in modern USA educational thought which are of great scientific interest in the context of the national educational system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20068
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovgopolova.pdf241,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.