Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19737
Title: Веб-сайт як динамічна складова формування іміджу шляхом відповідності константам фірмового стилю
Authors: Харитонова, Виктория Владимировна
Бабакина, Анастасия Александровна
Keywords: image, reputation, brandname, web-site, design, brandbook
Issue Date: 2012
Publisher: Донецький національний технічний університет
Series/Report no.: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАУКАХ ПРО ПРИРОДУ ТА СУСПІЛЬСТВО;№1(2)-2(3)'2012
Abstract: In the article a ground is presented forming of image of enterprise on the basis of visual methods of description of brandname style. The constituents of brandname style, his constants, are described. In examples accordance or disparity of brandname style of organization is shown official to web-site organization. Drawn conclusion about the necessity of accordance of brandname style to organization of web-site organization for producing an authoritative image of organization and raising of interest in commodities and services.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19737
Appears in Collections:статті кафедри комп'ютерних систем моніторингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
C3_07_Kharitonova.pdf7,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.