Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1955
Назва: Феномен модуля в педагогике
Автори: Левченко, Г.Г.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Короткий огляд (реферат): "Болонський процес", що охопив освітню систему у всіх її ланцюгах, вносить в неї багато концептів і понять, які не мали до недавнього часу місця ні в практиці, ні в теорії педагогічної науки. До них можна віднести: кредит, модуль, рейтинг, модулевий контроль, автономізацію, тестування, ступеневість т.і. В статті досліджується феномен(модуль) як абстрактне поняття, та його втілення у парадигму педагогіки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1955
Розташовується у зібраннях:Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Феномен модуля в педагогике.pdf303,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.