Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18609
Title: ПСИХОЛОГО-ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Other Titles: Психолого-лингвистические особенности обучения будущих инженеров английской речи в высших технических учебных заведениях
Psychological and Linguistic Peculiarities of Teaching English Speech to Future Engineers in Universities
Authors: МАЛОВИЧКО, К. А.
Malovichko, K.
Маловичко, К. А.
Keywords: мотивація учіння
навчально-пізнавальна діяльність
мотив
пізнавальна активність
мотивация обучения
учебно-познавательная деятельность
мотив
познавательная активность
teaching motivation
educational and cognitive activity
motive
cognitive activity
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Abstract: У статті йдеться про мотивацію учіння як про важливий фактор пізнавальної активності майбутніх інженерів
Description: The article deals with teaching motivation as an important factor of future engineers cognitive activity. The aim of the given article is to define the concept of ‘motivation’ in teaching English speech to future engineers taking into consideration their psychological and linguistic peculiarities. The definitions of ‘cognitive activity’ and ‘educational activity’, ‘motivation’ and “teaching motivation’ are given
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18609
Appears in Collections:Випуск 2(12) 2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
malovich.pdf240,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.