Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18588
Title: | ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО УКРАЇНСЬКУ ТЕРМІНОСИСТЕМУ У СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ВНЗ |
Other Titles: | Формирование знаний об украинской терминологической системе у студентов технического вуза Formation of Ukrainian Termsystem Knowledge in Technical University Students |
Authors: | ГРЕЧАНИЧЕНКО, Л. В. МАТУЛЕВСЬКА, Н. П. Гречаниченко, Л. В. Матулевская, Н. П. Grechanichenko, L. Matulevska, N. |
Keywords: | термін терміносистема термінологічне словотворення професійна компетенція фахові знання термин терминосистема способы образования терминов профессиональная компетенция знание специальности term term systems ways of term formation professional competence knowledge of the specialty |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Abstract: | У статті розглядаються теоретичні і практичні аспекти ознайомлення студентів технічного ВНЗ на заняттях з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» з процесами термінотворення у сучасній українській мові, шляхами розвитку української терміносистеми і способами її унормування. Авторами досліджується також процес оволодіння студентами термінологічною культурою як складовою набуття фахових знань і формування професійної компетенції фахівців |
Description: | The article presents theoretical and practical aspects of teaching Ukrainian to engineering students, peculiarities of term formation in this language and the development of Ukrainian term systems. The authors study the process of learning terminology as an integral part of developing professional competence |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18588 |
Appears in Collections: | Випуск 2(12) 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
grechan.pdf | 232,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.