Skip navigation
DSpace logo
  • Home
  • Browse
    • Communities
      & Collections
    • Browse Items by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Language
    • English
    • українська
  • Sign on to:
    • My DSpace
    • Receive email
      updates
    • Edit Profile

Donetsk National Technical University

DSpace logo

  1. Електронний архів ДонНТУ м.Покровськ
  2. Фонди реорганізованих підрозділів
  3. Красноармійський індустріальний інститут
  4. Конференції КІІ
  5. Філософсько-педагогічні аспекти формування свідомості технічної інтелігенції

Філософсько-педагогічні аспекти формування свідомості технічної інтелігенції 2013 р. Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2013-03-14Bolonga process in the Ukrainian students’ opinionБелецкая, Людмила Леонидовна; Сердюк, Инна
2013-03-14Реалізація педагогічних постулатів А.С. Макаренка у навчально-виховному процесі вищої технічної школиБабенко, М.О.; Бабенко, Є.Г.
2013-03-14Проблеми мотивації студентів при вивченні технічних дисциплінГорячева, Т.В.
2013-03-14Використання бально-рейтингової системи у викладанні теоретичної механікиГорячева, Т.В.
2013-03-14Розвиток сучасної навчально-виховної діяльності в контексті аксіологічних та антропоцентричних проблемЛаппо, І.М.; Кругова, Ю.О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5

Discover

Author
  • 2 Горячева, Т.В.
  • 1 Бабенко, М.О.
  • 1 Бабенко, Є.Г.
  • 1 Белецкая, Людмила Леонидовна
  • 1 Кругова, Ю.О.
  • 1 Лаппо, І.М.
  • 1 Сердюк, Инна
Subject
  • 1 бально-рейтингова система
  • 1 виховання
  • 1 відповідальність
  • 1 гуманізм
  • 1 диференційований підхід
  • 1 колектив
  • 1 критерії оцінки
  • 1 мотивація
  • 1 мотивація навчання
  • 1 навчальний ресурс
  • . next >
Date issued
  • 5 2013
Has File(s)
  • 5 true
Theme by Logo CINECA

Donetsk National Technical University - Feedback